آذران پلاست رسا

ساخت وبلاگ

راهنمایی جهت بهترین انتخاب برای سقف کاذب

آیا هنوز مکانی هست که سقف معمولی داشته باشد؟ و یا اینکه در حال زیبا سازیدکوراسیون داخلی خود هستید؟ پس این مقاله برای شما نوشته شده است. مزایای استفاده از سقف کاذب بسیار زیاد است. در مرحله ی اول میخواهیم در مورد مزایای عمومی و واضحسقف کاذب صحبت کنیم. یکی از بدیهی ترین مزیت ای سقف کاذب پوشاندن عیوب مانند سیم کشی ، لوله ها و عایق سازی استفاده میشود. از دیگر مزیت سقف کاذب مبارزه با مشکلات صوتی و همچنین هدر رفت انرژی است پس یک عایق قوی نیز میتواند باشد. و در انتها ب جنبه ی هنری سقف کاذب میپردازیم. اخیرا زیبا سازی در مورد طراحی و اجرای سقف کاذب به حدی بالاست که میتوان از آن به عنوان یک اثر هنری زیبا یاد کرد.

واقعیت این است که سقف کاذب میتواند یکی از قابل توجه ترین عناصر دکوراسیون داخلی به حساب آید. پس شما میتوانید با یک تحقیق ساده در بازار از موادهای مورد استفاده در سقف کاذب مطلع شوید و با توجه به نیاز و همچنین بودجه ی مورد تعیین خود به انتخاب هر یک از انواع سقف کاذب دست زنید.

جهت اطلاع بیشتر در مورد انواع سقف کاذب و همچنین اطلاع از قیمت سقف کاذب در سال 97 اینجا را کلیک نمایید.

پس از مطالعه ی دقیق درمور انواع سقف کاذب طرح و الگوی مورد نظرتان را انتخاب و برای اجرای آن اقدام نمایید. انتخاب طرح و الگو میتواند کاملا شخصی و سلیقه ای باشد. حتی میتوانید با ترکیب متریال های مختلف زیبایی بصری سقف کاذب خود را افزایش دهید.

اما پیشنهاد من به شما این است که قبل از هر اقدامی با یک طراح و متخصص دکوراسیون داخلی وارد مشورت شوید. مطمعنا دخیل کردن یک متخصص در این زمینه میتواند نتیجه های خیلی بهتر و زیبا تری را در پی داشته باشد. جهت گرفتن مشاوره با متخصص و کارشناس دکوراسیون داخلی با ما در تماس باشید. شرکت آذران پلاست رسا با تجربه ای درخشان در زمینه ی دکوراسیون داخلی میتواند مشاور شما در انتخاب بهترین ها برای دکوراسیون داخلی شما باشد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

http://azaran-plast.com/false-ceiling

http://www.irandecorasion.com/fa/Contact/0/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 159 تاريخ : چهارشنبه 16 خرداد 1397 ساعت: 21:35

نکاتی در مورد سقف کاذب

 

در حال تغییر دکوراسیون و بازسازی هستید؟ پس قبل از شروع باید درباره ی انتخاب چند عنصر فضایی مانند سقف ، دیوار و کفپوش خود تصمیم گیری کنید. در این بین ، سقف یکی از قابل توجه ترین عناصر فضای دکوراسیون داخلی محسوب میشود. همچنین دست شما برای طراحی های منحصر به فرد و یا استفاده از انواع نورپردازی مختلف و زیبا باز است. توجه به سقف کاذب در فضای دکوراسیون داخلی تان میتواند تمام توجهات را به سمت خود جلب نماید.

طراحی سقف کاذب

 

طراحی سقف کاذب بسته به فضای شما، متفاوت است. بیشتر وقت ها، سقف در یک اتاق نشیمن و اتاق خواب پیچیده تر از آنهایی است که در حمام هستند. ایده های طراحی سقف کاذب نیز بر اساس ارتفاع سقف متفاوت است. مثلا اگر سقف کوتاهی دارید، لیست مواد انتخابی شما برای سقف کاذب کوتاه تر میشود و یا همچنین در انتخاب نوع رنگ نیز گزینه های محدود تری خواهید داشت و بیشتر تمرکز شما باید بر روی رنگ های روشن جهت باز تر شدن فضای دکوراسیون داخلی تان باید باشد. همچنین در این صورت ترجیحا باید از نورپردازی هایی که به سقف چسبیده است استفاده کنید تا نقص کوتاهی سقف را بپوشاند. ولی اگر سقفی بلند داشته باشید تمامی این محدودیت ها رفع و گزینه های بیشتر و بهتری برای سقف کاذب خود خواهید داشت.

مواد مورد استفاده در سقف کاذب بسیار زیاد است و شما فقط نیاز به خلاقیت و جسارت برای طراحی و استفاد از این مواد برای دکوراسیون داخلی خود خواهید داشت. برای مشاوره بیشتر در مورد سقف کاذب با ما تماس بگیرید، کارشناسان طراحی دکوراسیون داخلی ما به شما کمک میکنند تا ملک قدیمی یا جدید خود را بازسازی و یا تغییر دکوراسیون دهید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

http://azaran-plast.com/false-ceiling

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 195 تاريخ : چهارشنبه 16 خرداد 1397 ساعت: 21:34

ایده های دیوارپوش برای حمام

طیف وسیعی از مواد برای انواع دیوارپوش حمام وجود دارد که می تواند به صاحبان خانه با هر اندازه بودجه مناسب باشد، که در ادامه تمامی مواد دیوارپوش مناسب برای حمام را بررسی می کنیم.

کاشی و سرامیک

یکی از محبوب ترین دیوارپوش برای حمام است. کاشی های سرامیکی به آسانی می توانند سطوح چوب یا سنگ را تقلید کنند. شما می توانید انتخاب لنت حمام در هر سبک، رنگ و بافت تصمیم گیری کنید.خلوص باکتریال کاشی های سرامیکی مورد استفاده برای دیوارها تنها به دلیل میزان آلودگی سطح و فراوانی تمیز کردن است. باکتری ها و قالب ها در سرامیک زنده نمی ماند، تنها در حضور پلاک یا سایر آلودگی های خارجی دیده می شود. برای جلوگیری از چنین آلودگی، کاشی ها را با مواد شوینده مخصوص بشویید، که در بازار کافی است و هزینه کمتری دارد.از جمله مزایای این نوع دیوار پوش:استحکام دوام نسبی؛مقاومت در برابر حرارت بالامقاومت آب؛سهولت نگهداری؛هزینه ارزانطیف گسترده ای از پالت های رنگی.استفاده از مواد با یک الگوی، تزئین؛موارد منفی، شما می توانید به معیارهای زیر اضافه کنید:ناتوانی سریع در ترتیب حمام؛پیچیدگی نصب (برای یک سطح کامل شما باید به یک حرفه متکی باشید)؛هزینه نسبتا بالا، هر دو مواد و خدمات برای نصب آن؛مفاصل بین کاشی نیاز به مراقبت ویژه برای خدمات با دوام بدون از دست دادن ظاهر اصلی؛در صورتی که پوشش کاملا از کاشی های سرامیکی ساخته شود، داخلی حمام ممکن است سرد باشد.

سنگ مرمر

یکی از جامد ترین و با دوام ترین مواد طبیعی برای دیوارپوش سنگ است. البته، مورد علاقه در میان مواد روتختی طبیعی سنگ مرمر است. این سنگ نجیب و زیبا می تواند لوکس و ظرافت را به هر داخل حمام اضافه کند.از جمله نقاط آشکار کاشی های سنگ مرمر می توان به قیمت بسیار بالایی اشاره کرد، به خصوص اگر ما در مورد مواد طبیعی صحبت کنیم، نه آنالوگ مصنوعی آن. کار بر روی سطح پوشش نیز گران است، سنگ مرمر تحمل عدم قطعیت در برش، نیاز به تجهیزات خاص و چسب برای صفحات سنگ است. با توجه به این واقعیت که سنگ مرمر مواد بسیار قوی و با دوام است، اغلب به عنوان یک پوشش کف استفاده می شود. سقوط اجسام تیز و سنگین برای آن ترسناک نیست، اما خش بر روی سنگ مرمر رخ می دهد. بعضی مانند پاتینا، که در نهایت بر روی سطوح از سنگ مرمر شکل می گیرد و به یک اتاق با نگاهی دقیق تر به دنیای قدیمی نگاه می کند

دیوارپوش پی وی سی

یکی از مقرون به صرفه ترین و آسان تر از مواد نصب شده برای دیوارهای حمام یا دوش پانل های پی وی سی است. معمولا این دیوارپوش های PVC با سطوح چند لایه است.یکی دیگر از مزایای پانل های pvc، سادگی نگهداری آنهاست - تمیز کردن مواد شوینده معمولی.مزیت آشکار دیوارپوش پی وی سی ثروت از رنگ هاست، امکان استفاده از یک ماده با الگوی و تزئین. این فرصتی فوق العاده است که به روشنایی داخلی، ظرافت و تناسب اندام در حمام بپردازد و به جای اتاق کمی پول بسوزاند.از جمله معایب دیوارپوش پی وی سی می خواهم ذکر کنم این محیط زیست دوستانه نیست. تولید کنندگان پانل های PVC هر سال تلاش می کنند درصد سمیت را کاهش دهند، که شامل تقریبا تمام مدل های مواد تکمیل شده است.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , دیوارپوش سه بعدی , دیوارپوش ارزان , نصب دیوارپوش , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دکوراسیون داخلی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 168 تاريخ : چهارشنبه 16 خرداد 1397 ساعت: 21:33

ایده های الگوی دیوارپوش برای افزودن زیبایی به دکوراسیون داخلی

حالا که دیوارپوش را برای طراحی و دکوراسیون داخلی انتخاب کرده اید، به چگونگی چیدمان دیوارپوش فکر کنید. اگر یک یا چند مواد دیوارپوش داشته باشید، یا اگر یک رنگ یا چند رنگ را انتخاب کردید الگوهای زیادی برای انتخاب ، بسته به اندازه دیوارپوش که انتخاب کرده اید وجود دارد.

سر راست

چشم انسان به طور طبیعی در هنگام نگاه کردن به این الگو، خطوط مستقیم را دنبال می کند.این ساده ترین طرح برای نصب آسان است. دیوارپوشها روی یکدیگر قرار می گیرند و به یکدیگر متصل می شوند. این شایع ترین الگو است. شما می توانید با استفاده از این خطوط برای هدایت چشم بیننده از طریق اتاق استفاده کنید و یک اتاق طولانی تر نگاه کنید. شما می توانید چشم بیننده را به فضای دیگری هدایت کنید تا به یک یا نقطه کانونی از اتاق، خیره نمایید.

شطرنجی

در الگوی شطرنجی ، دو رنگ دیوارپوش مربع متناوب برای ایجاد این الگو است. این بسیار کلاسیک، ظریف و بی انتها است. الگوی شطرنجی معمولی از دیوارپوش های سفید و سیاه استفاده می کند، هرچند که می تواند هر رنگ باشد. آنها می توانند مستقیما یا بر روی قطر نصب شوند و نصب آسان است.

زیگزاگ

این الگو می تواند چالش برانگیز برای نصب باشد، اما باعث می شود که علاقه ی بصری ایجاد شود. کاشی ها در زاویه های متناوب به شکل سازه های زیگزاگ قرار می گیرند که شکل "V" را به وجود می آورند. این الگوی نیاز به برش دیوارپوش های بیشتری در مرزها دارد، بنابراین می تواند ضایعات مواد اضافی را ایجاد کند. با این حال، شما می توانید با این الگو بسیار کار کنید و حتی می توانید از مواد و رنگ های مختلف دیوارپوشبرای ایجاد بافت و علاقه بصری استفاده کنید.

مورب

الگوی مورب شبیه الگوی راست است که در آن طرح و نصب ساده و آسان است. با این حال در یک الگوی مورب، دیوارپوش ها در زاویه 45 درجه قرار دارند به جای اینکه به صورت مستطیلی بر روی یکدیگر قرار بگیرند..

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , دیوارپوش سه بعدی , دیوارپوش ارزان , نصب دیوارپوش , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دکوراسیون داخلی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 193 تاريخ : چهارشنبه 16 خرداد 1397 ساعت: 21:32

سقف کاذب چیست؟

سقف کاذب سقفی ثانویه است که به صورت تزئینی در دکوراسیون داخلی استفاده میشود. یعنی این نوع سقف هیچ باری را بر روی خود تحمل نمیکند و صرفا جهت زیبا سازی و پوشاندن نواقص مربوط به سقف اصلی استفاده میگردد.از جمله مزیت های مشترک تمامی سقف کاذب ، عایق حرارت و صدا میباشد که میتواند از نظر صرفه جویی و حفظ انرژی به شما کمک شایانی نماید.

مهم نیست که پروژه ی شما تا چه حد بزرگ و یا کوچک است ؛ مهم این است که با راهنمایی هایی که ما در اینجا خدمتتان ارائه مینماییم بتوانید بهترین انتخاب را برای دکوراسیون داخلی خود متناسب با کاربری آن داشته باشید. اگر به دنبال کسب اطلاعات در مورد مواد به کار رفته و همچنین قیمت هر یک از انواع سقف کاذب هستید دنبال کردن این مطلب را به شما پیشنهاد مینماییم. انواع سقف های کاذب موجود در بازار عبارتند از : سقف کاذب پی وی سی(pvc)؛ سقف کاذب کناف ؛ سقف کاذب آسمان مجازی؛ سقف کاذب کشسان ؛ تایل های 60*60 گچی، آکوستیک ، طلقی ، آلمینیومی که در ادامه به توضیح مفصل در مورد هر یک میپردازیم. همچنین قیمت های انواع سقف کاذب با توجه به آخرین تغییرات در انتهای مطلب خدمتتان ارائه شده است. 

سقف کاذب پی وی سی (pvc)

سقف های کاذب پی وی سی به دوصورت در بازار موجود میباشد. پانل های طولی که با عرض های متفاوت قابل ارائه هستند. یکی از عرض های پر طرفدار و همچنین قابل دسترس این پانل ها 20 سانتی متری میباشد و دیگر عرض های قابل عرضه میتوان به 25 و 30 سانت نیز اشاره کرد که در صورت خواستار مشتری میتوان تولید و عرضه نمود.نوع دوم سقف کاذب pvc را میتوان تایل های 60*60 معرفی کرد.

از مزیت های سقف کاذب پی وی سی میتوان به خاصیت ضد رطوبت آن اشاره کرد، که میتوان به راحتی از این متریال در تمامی نواحی مانند سرویس بهداشتی و حمام و استخر و بالاخص در مناطقی که دچار رطوبت زدگی هستند مانند شهرهایی که رطوبت بالایی دارند و گچ ها بعد از مدتی تغییر رنگ میدهند و یا همچنین در ساختمان هایی که امکان نفوذ آب از طبقات بالا وجود دارد استفاده کرد.

از دیگر مزیت های سقف کاذب pvc ضد حریق و همچنین انطاف پذیری بالای آن نیز میتوان اشاره کرد به نحوی که شما میتوانید طرح های قوس دار و زیبا را با استفاده از پانل pvc در دکوراسیون داخلی خود استفاده نمایید.

سقف کاذب کناف

از جمله سقف های محبوب در دکوراسیون داخلی کناف میباشد. کناف تخته های گچی از قبل آماده شده ای است که شما میتوانید به راحتی طرح های زیبای خود را در کمترین زمان و همچنین کمترین ریخت و پاش اجرا نمایید. از مزیت های این نوع سقف زیبایی و ظرافت و ایجاد نورپردازی های چشم گیر وهمچنین نصب سریع و آسان آن میباشد . اما محدودیتی را داراست ک ممکن است متریال مناسب فضای شما نباشد و آن هم جنس گچی آن میباشد. پس اگر در مناطقی زندگی میکنید که رطوت بالایی دارد و یا از نفوذ آب از طبقات بالا و یا پشت بام که موجب تغییر رنگ گچ میشود آزرده خاطر هستید ما به شما سقف کاذب کناف را توصیه نمیکنیم.

 سقف کاذب آسمان مجازی

بی شک یکی از چشم نواز ترین نوع سقف کاذب، سقف های طرحداری است که میتواند زیبایی دکوراسیون داخلی شما را دو چندان نماید. این سقف های طلقی طرح دار که در ابعاد 60*60 و یا ابعادی متفاوت قابل نصب میباشد و میتواند هر طرحی که مد نظر شما ست را در معرض نمایش بگذارد.

با نورپردازی در زیر این طلق های طرحدار شفاف این زیبایی چندین برابر میگردد. در ادامه باید این نکته را نیز در مورد آسمان مجازی متذکر شوم که بدلیل جنس ضد آب و رطوبت این نوع سقف کاذب امکان استفاده از این نوع متریال در تمامی نواحی مانند سرویس بهداشتی و حمام و استخر و ... بدون هیچ گونه نگرانی وجود دارد.

سقف کاذب کشسان (باریسول)

نسل جدید سقف کاذب آسمان مجازی،کشسان میباشد که تنها تفاوت کشسان با آسمان مجازی ابعاد شان میباشد. سقف کشسان به صورت یک تکه و در ابعاد دلخواه شما قابل اجرا است که طبیعتا از نظر زیبایی تفاوت بسیاری با آسمان مجازی دارد. در مورد طرح های سقف کاذب طرح دار نگران نباشید زیرا شما میتوانید طرح مورد نظر خود را ارئه و در نهایت در قالب یک سقف کاذب زیبا تحویل بگیرید.

سقف کاذب 60*60

یکی از قدیمی ترین و متداول ترین نوع سقف کاذب تایل های 60*60 میباشد که جنسهای متفاوتی را شامل میشود.یکی از ارزانترین مواد موجود در این نوع دسته بندی تایل گچی میباشد. تایل گچی 60*60 که معمولا در ادارات و همچنین مکان های عمومی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند از متداول ترین و ارزان ترین نوع سقف کاذب در بازار میباشد.

سقف کاذب آکوستیک که در ابعاد 60*60 قابل اجراست قابلیت جذب صوت را دارا میباشد که در مکان هایی مانند آموزشگاه موسیقی و سالنهای تئاتر و سینما و... استفاده میشود. سقف کاذب آکوستیک در دو جنس پی وی سی و گچی در بازار قابل دسترس است که بسته به شرایط برای انتخاب هر یک از آنها دست میزنید.

سقف کاذب پلکسی 60*60 که از دیگر سقف کاذب پر طرفدار است. این مدل که یک طلق 60در60 شفاف است که با نور پردازی در زیر این نوع سقف کاذب در عین سادگی، زیبایی مخصوص به خود را دارد.

از دیگر محصولات سقف کاذب 60 در 60 در قسمت های مربوط به آسمان مجازی و پی وی سی توضیحات لازم را خدمتتان ارائه نموده ایم.

در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سقف کاذب میتوانید با ما در تماس باشید.

برای کسب اطلاعات در مورد قیمت سقف کاذب به سایت زیر مراجعه نمایید

http://azaran-plast.com/false-ceiling

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 248 تاريخ : چهارشنبه 16 خرداد 1397 ساعت: 21:30

ایده های طراحی سقف کاذب

یک اصطلاح رایج است که میگوید: سقف دیوار پنجم اتاق است، اما بسیاری از ما آن را فراموش کرده اید. سقف ها یک فرصت عالی برای افزودن برخی از علاقه ها، رنگ ها و سفارشی سازی به خانه هستند. برای آشنایی با طراحی سقف کاذب و افزودن زیبایی به دکوراسیون داخلی خود این مطل را از دست ندهید.

سقف کاذب چوبی

داشتن خلاقیت در زمینه ی نصب سقف کاذب میتواند شگفتی آفرین باشد . مثلا به جای استفاده از پانل های چوبی و یا پانل های پی وی سی به صورت ساده و نواری میتوانید به صورت زیگزاگ و یا طرح دار، میتوانید با کمترین هزینه سقف کاذب متفاوت و چشم نوازی را برای خود بوجود آورید.

سقف کاذب طرحدار

سقف کاذب طرحدار می تواند یک سقف خسته کننده را به چیزی کاملا شگفت انگیز تبدیل کند. شما می توانید از لایه های رنگی استفاده کنید تا طرح را هیجان انگیز تر نمایید، یا فقط یک رنگ و طرح ساده را برای یک ظاهر ظریف تر انتخاب کنید.

سقف کاذب رنگی

نیازی نیست که همیشه از رنگ های خنثی و ساده برای سقف کاذب خود استفاده کنید. داشتن کمی جسارت برای افزودن رنگ میتواند نتیجه ی شگفت انگیزی را برای دکوراسیون داخلی تان پدید آورد.

همانطور که مستحضر هستید داشتن یک دکوراسیون داخلی متفاوت و چشمگیر هزینه ی زیادی را طلب نمیکند، تنها چیزی که به آن احتیاج دارید جسارت و خلاقیت است که به شما این امکان را میدهد تا با کمترین هزینه بهترین ها را برای خود بوجود آورید. مانند نمونه های ذکر شده سقف کاذب در مطلب بالا.

http://azaran-plast.com/false-ceiling

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 172 تاريخ : چهارشنبه 16 خرداد 1397 ساعت: 21:30

دلایل استفاده از سقف کاذب

افراد به تازگی متوجه اهمیت سقف کاذب در دکوراسیون داخلی شده اند که موجب شده دیگر با سقف های سنتی ساده و سفید که هیچ زیبایی ندارند راضی نشوند. همچنین میتوان با هوشمندی با سقف کاذب، عمق یک فضا را افزایش داد.

سقف کاذب یک راه حل عالی برای پوشاندن عیوب و حتی ابزار وسیله های گرمایشی و سرمایشی میباشد. پنهان کردن این وسیله در دکوراسیون داخلی امری است حیاتی زیرا این ابزار میتوانند به راحتی تمامی زیبایی ای موجود در یک مکان را تحت شعاع قرار دهد.

سقف کاذب ، سقف اصلی را تقویت می کند، زیبایی آن را افزایش داده و بسیار مفید است. همچنین به طور انحصاری می تواند جذابیت محیطی را که فاقد دیوارهای داخلی است، تغییر دهد. برای تقسیم مناطق زندگی ، سقف کاذب متواند کمک بزرگی به حساب آید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

http://azaran-plast.com/false-ceiling

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 224 تاريخ : چهارشنبه 16 خرداد 1397 ساعت: 21:29

اهمیت سقف کاذب در دکوراسیون داخلی

صاحبان خانه در حال حاضر هنرمندانه تر از همیشه هستند. باور کنید یا نه، هر خانه ای که اخیرا به آن سفر کرده ام مانند یک اثر هنری است. پس تمامی اجزای دکوراسیون داخلی یک خانه مورد توجه افراد میباشد. واقعیت این است که سقف یکی از قابل توجه ترین عناصر خانه است.

جنس سقف کاذب

 در طول سالها، تنها سقف کاذب ساخته شده بود از گچ و یا چوب. خوشبختانه امروزه سقف کاذب درطرح های مختلف با متریال های گوناگون در دسترس میباشد که جوابگوی هر نوع سلیقه و هر نوع نیازی میباشد.

حال این سوال پیش میاید:چرا سقف کاذب؟ خب باید در جواب این سوال به مزایای سقف کاذب اشاره کرد که در ادامه ی مطلب به تمامی موارد مزایای سقف کاذب اشاره میکنیم.

مزایای سقف کاذب

مزایای استفاده از سقف کاذب بسیار زیاد است. اول، درباره مزایای عمومی و واضح صحبت میکنیم. اکثر ما می دانیم که سقف کاذب می تواند سیم کشی، لوله ها، و عایق سازی را پنهان کند. اما این باعث می شود سقف کاذب یک ابزار حل مسئله به جای یک ابزار جانبی باشد که در سناریوی کنونی قرار دارد. آیا می دانستید، سقف کاذب در ابتدا برای مبارزه با مشکلات صوتی در یک اتاق طراحی شده بود؟ در واقع، در طول سالها، کارایی سقف کاذب برای جذب صدا بسیار افزایش یافته است. پس هم میتواند عایق بسیار خوبی باشد و هم میتواند زیبایی را برای دکوراسیون داخلی شما فراهم آورد.

در مورد مزایای دیگر سقف کاذب میتوانیم شما را به خواندن این مطلب دعوت نماییم تا آگاهی بیشتری در مورد این موضوع بدست آورید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

 http://azaran-plast.com/false-ceiling

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 16 خرداد 1397 ساعت: 21:29

چهار اصل مهم که قبل از بازسازی منزل باید به آن توجه کنید

نوسازی و بازسازی منزل یکی از دلهره آور ترین کارها برای افرادی است که تخصص کافی در این زمینه ندارند، اما در عین حال بسیار هیجان انگیز است، زیرا محیطی زیبا و کاملا مطابق میل شما ایجاد میشود؛ ولی قبل از شروع کار چند اصل مهم را باید در نظر بگیرید که در ادامه مطلب این چند مورد را معرفی میکنیم.

یک دید روشن از نتیجه نهایی داشته باشید:

بازسازی خانه یک تجربه هیجان انگیز است. فکر اینکه یک سیستم کاملا جدید و مدرن در خانه شما وجود داشته باشد، بسیار لذت بخش خواهد بود. قبل از اینکه شما خیلی هیجان زده باشید، باید بنشینید و فکر کنید، و یک دید کلی از اینکه چگونه خانه جدید شما به نظر می رسد، دریافت کنید. بهترین طرح و طراحی را که با نیازهای شما مناسب است پیدا کنید.

از یک متخصص کمک دریافت کنید:

اغلب ما فکر می کنیم که بازسازی منزل یک کار بزرگ نیست.ولی نوسازی خانه یک پروژه بزرگ در مقیاس بزرگ است. تصمیم بگیرید که آیا می توانید کل مسئولیت را بپذیرید. اگر احساس می کنید که این فرایند زمان زیادی را صرف خواهد کرد و مسئولیت های بیشتری را برای مراقبت از پروژه به همراه خواهد داشت، نیاز به یک متخصص در کنار خود خواهید داشت. متخصص به شما در پیدا کردن معایب یا نقص و در ایجاد یک طرح بهتر کمک می کند. این به شما کمک میکند که فرآیند بازسازی منزل با روندی راحت تر و سریع تر پیش رود.

بودجه خود را برنامه ریزی کنید:

بازسازی خانه می تواند بسیار جالب و جذاب باشد ، اما به یاد داشته باشید که هنوز هم مجبورید غذا بخورید و در هنگام نوسازی صورتحساب را پرداخت کنید، پس نیاز به یک برآوورد هزینه دارید تا متوجه شوید که آیا توانایی مدیریت کردن و پیش بردن پروژه را خواهید داشت یا خیر .

از خودتان بپرسید که آیا وقت و صبر برای بازسازی و نوسازی منزل  را دارید؟

نوسازی خانه از ابتدا یک کار بسیار خسته کننده است و زمان نیاز دارد. بنابراین بسته به مقیاس بازسازی، باید به فکر مکانی موقت جهت انتقال خانواده به مکانی مناسب تر تا اتمام بازسازی منزل باشید زیرا در غیر این صورت میتواند شما را از ادامه ی روند این کار منصرف سازد.

 http://www.irandecorasion.com/fa/pages/214

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : بازسازی , بازسازی خانه , بازسازی منزل , هزینه بازسازی خانه , هزینه بازسازی منزل , نوسازی منزل , نوسازی خانه, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 201 تاريخ : چهارشنبه 16 خرداد 1397 ساعت: 21:27

مزیت انواع سقف کاذب

یک سقف کاذب خوب میتواند زیبایی را به کل فضای دکوراسیون داخلی اضافه نماید که در این صورت بخش مهمی از دکوراسیون داخلی یک فضا، سقف کاذب میشود. هدف اصلی سقف کاذب پنهان کردن کابل و لوله و نواقص مربوط به سقف اصلی است. علاوه بر آن میتوان از دیگر مزیت های سقف کاذب نیز استفاده نمود مانند عایق انرژی که کمک میکند فضای شما در تابستان ها خنک و در زمستان ها گرم بماند و از اتلاف انرژی جلوگیری به عمل آورد. مواد مختلفی برای سقف کاذب وجود دارد که در ادمه ه چندین مواد پر کاررد در سقف کاذب در دکوراسیون داخلی اشاره میکنیم.

سقف کاذب PVC

یکی از جنس ها پر کاربرد و ارزان پی وی سی میباشد.پانل های پی وی سی در رنگ و الگو های مختلف در دسترس است و از مزیت های بسیار بزرگ آن به ضد آب بودن آن میتوان اشاره کرد. در حال حاضر سقف کاذب پی وی سی در ابعاد 60*60 و همچنین تایل های به طول 6 متر و عرض 20 سانت در دسترس میباشد.

سقف کاذب گچ

سقف کاذب گچی نیز از جمله مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد. تایل های 60*60 گچی از ارزان ترین نوع سقف کاذب در بازار موجود هست که آکوستیک آن نیز قابل دسترس است. علاوه بر موارد گفته شده، سقف کناف نیز جزء دسته های گچی به حساب می آید که میتواند به طرح و شکل های بسیار متنوع و زیبا در بیاید.

سقف کشسان و آسمان مجازی

سقف کاذب طرح دار نیز از جمله سقف های پر طرفدار به حساب می آید. شما میتوانید طرح وشکل مورد نظر خود را بر روی این نوع سقف کاذب چاپ و رویت نمایید. اگر خواهان سقفی با ابعاد 60*60 هستید پیشنهاد ما به شما آسمان مجازی است ولی اگر خواهان تصویری یکدست در فضای دکوراسیون داخلی خود هستید ما به شما سقف کاذب کشسان را پیشنهاد میکنیم.

تایل 60*60 طلقی

یکی از ساده ترین ولی از نوع زیبای سقف کاذب تایل 60*60 طلقی است که میتواند با زیر سازی نور زیبایی چندین برابری را به فضای شما ببخشد.

http://azaran-plast.com/false-ceiling

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 178 تاريخ : چهارشنبه 16 خرداد 1397 ساعت: 21:17